سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سی دی آموزش خیاطی

قیمت : 56,000 تومان 42,000 تومان

یکی از بهترین دوره هایی که می توان برای یادگیری هنر خیاطی طی کرد استفاده از مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم است . این اثر ارزشمند در قالب 24 حلقه دی وی دی و بیش از 200 ساعت اموزش تصویری می باشد و می تواند به عنوان یک مرجع کامل برای هنر اموزان محسوب شود.

شما عزیزان می توانید جهت تهیه cd اموزش خیاطی خانم عمرانی همین الان از طریق سایت پرشین خیاط به یکی از روش های زیر اقدام به ثبت سفارش نموده و بعد از دریافت محصول وجه انرا به مامور پست بپردازید:

 

 

 

  • جهت تهیه کتابهای خیاطی ایشان در  قالب 4 جلد به صورت کامل با قیمت 90 هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

 

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم

 

مجموعه سی دی آموزش خیاطی که از طرف ما برای شما ارسال می گردد به صورت چاپ رنگی بوده و دارای گارانتی رایگان تعویض است و در صورتیکه به هر دلیل دیسک ها در زمان پخش دچار مشکل باشند می توانید آنرا از طریق ما به صورت رایگان تعویض نمایید .
در مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی شما بیش از 400 تکنیک مختلف خیاطی را خواهید آموخت و می توانید بیش از 200 ساعت اموزش تصویری را مشاهده نمایید.
عناوین مختلف آموزشی در این دوره پوشش داده شده و تقریبا می توان گفت با دیدن کامل این اثر ارزمند شما از این پس می توانید بدون کمترین مشکل کلیه نیازهای خود رد زمینه خیاطی را به خوبی برطرف نمایید.
در مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی شما با کیفیت بسیار بالایی می توانید مباحث مختلف آموزشی را مشاهده نمایید و قدم به قدم با ایشان مراحل را طی کرده و خواهید دید چقدر راحت و آسان می توان به مباحث پیچیده خیاطی مسلط شد.شما همچنین می توانید جهت تهیه این اثر ارزشمند همین الان با شماره تلفن 09397795970 تماس گرفته وس فارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.
مجموعه ارائه شده در واقع همان آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده است که به صورت کامل شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مجموعه کارهای این بانوی هنرمند سالیان سال است که در برنامه خانواده در حال پخش می باشد و این بهرتین فرصت است تا شما با هزینه ای اندک بتوانید به یکباره کل آموزش های پخش شده ایشان را در اختیار داشته باشید.
علاقه مندان به خیاطی می توانند علاوه بر استافده از این 24 حلقه دی وی دی از مجموعه کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی نیز نهایت استافده راببرند. این کتابها در چهار جلد منتشر شده و دو جلد اول آن به صورت کلی به بیان مباحث مختلف و پایه ای خیاطی پرداخته است.

 

سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی
شما در جلد دیگر از این کتابها به صورت کلی در مورد مانتوهای فانتزی مطالب زیادی را خواهید آموخت و در جلد آخر نیز به صورت تخصصی مبحث لباس های کشی را تحت پوشش قرار داده است.
مجموعه خیاطی سیما عمرانی در مقایسه با سایر مجموعه های آموزشی موجود در بازار بسیار کامل تر بوده و مهمترین خصوصیت این دوره این است که شما توسط یکی زا مجرب ترین و حرفه ای ترین اساتید خیاطی آموزش خواهید دید.
بسیاری از دوستان علاقه مند به خیاطی برای اینکه از پیچیدگی های این دوره ها در امان باشند به دنبال آموزش خیاطی بدون الگو می باشند. ما به این دسته از دوستان به شدت توصیه می کنیم که حتما مجموعه ایشان را تهیه نمایند چرا که در عین کامل بود به بیانی بسیار شیوا و روان برای شما به بازگویی مباحث مختلف آموزشی خواهد پرداخت و دقیقا می تواند کلیه نیاز های شما را تحت پوشش قرار دهد.
شما عزیزان می توانید جهت خرید آموزش خیاطی آسان خانم عمرانی همین الان یا بروی یکی از دکمه های خرید پستی در بالا کلیک کرده و یا با شماره تلفن 09397795970 تماس حاصل فرمایید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.
علاقه مندان به هنر خیطای می توانند در بخش های مختلف سایت از دیگر مباحث آموزشی ارائه شده نیز استفاده نمایند.

dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی
در زیر بخشی از متن کتاب خیاطی ایشان را برای شما علاقه مندان قرار داده ایم تا با نحوه نگارش و آموزش ایشان بیشتر آشنا شوید :
دامن پیلی تخت روی زانو
از الگوی فون استفاده می‌شود. در الگوی جلو خط کمر + 2 از خط وسط جلو داخل شده مستقیم به پائین یک خط کشیده و این خط را چیده بین برش یک و دو 12 سانتیمتر اوزمان می‌دهیم که بعد از برش این 12 سانتیمتر را دوخته و بعد از اطو تا نصف باز می‌کنیم و به حالت پیلی یک طرفه پیلی تخت درآورده می‌شود.
توجه اینکه بعد از اطوی پیل‌ها از پشت دامن‌ها پیلی‌ها را به طرف همدیگر یا وسط دامن می‌خوابانی تا از روی دامن پیلی‌ها به طرف پهلو خوابیده باشند.
برای قسمت پشت از الگوی فون یک استفاده شده و تغییری نمی‌کند.
مقدار پارچه موردنیاز: دو قد دامن با عرض پارچه 120 می‌باشد.
دامن پیلی دوقلو روی زانو
از الگوی فون یک استفاده می‌شود. در الگوی جلو خط کمر + 2 از خط وسط جلو داخل شده خطی مستقیم به پائین کشیده الگوی جلو به دو قسمت شماره یک و شماره دو تقسیم می‌شود. الگوی شماره یک را گذاشته 24 سانتیمتر برای پیلی دوقلو فضا داده و الگوی شماره 2 را بعد از 24 سانتیمتر قرار می‌دهیم این اوزمان بعد از برش دوخته و با اطو به حالت پیلی دوقلو درآورده و تا نصف و یا روی زانو باز می‌شود.
برای قسمت پشت از دامن فون ساده استفاده می‌شود.
مقدار پارچه موردنیاز: دو قد دامن با عرض پارچه 140 می‌باشد.