سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پس ویژگی منحصر بفرد این گیاه برای لاغری، داشتن فیبر و خاصیت پرکن

چای لاغری کرفس یک محصول بی نظیر از تیما

 

چای لاغری کرفس از آن دسته محصولاتی است که شما با اطمینان می توانید از آن برای لاغری استفاده کنید. چای لاغری کرفس با داشتن خواص گیاهی و دارویی به چربی های سفت شکمی نفوذ می کند و آن ها را در طی یک دوره از بین می برد. این محصول مشتریان بسیاری دارد چرا که علاوه بر کیفیت با یک قیمت به صرفه و درست عرضه می شود. چای سبز کرفس یک محصول ترکیبی است که هرکس که آن را به قصد لاغری استفاده کند مطمئناً پشیمان نمی شود. تأثیراتی که چای سبز کرفس بر لاغری می گذارد بسیار شگفت آور است.

 

تصویر 4

 

نحوه خرید محصول چای لاغری کرفس

 

تنها سایتی که به صورت اینترنتی در این زمینه معتبر است و قبول سفارشات را برعهده دارد سایت 5040 می باشد، چای سبز و کرفس 5040 را میتوانید از طریق این سایت تهیه نمایید. این چای با داشتن قیمت مناسب مشتریان زیادی دارد. افراد باید توجه کنند که از درستی سایت مطمئن شوند و درگیر کلاه برداری های اینترنتی نشوند. چای لاغری کرفس به صورت کیسه ای و بسته بندی تولید می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت 5040 این محصول را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. توزیع چای لاغری کرفس به صورت عمده و گسترده در سراسر شهرها صورت می گیرد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. ولی توجه داشته باشید که برند های تقلبی را از اصل تشخیص دهید تا محصولی مطمئن را تهیه کنید.

 

تصویر 5

 

یک محصول لاغری قابل اعتماد

 

اکثر محصولات لاغری غیرقابل اعتماد می باشند چراکه این محصولات بیشتر از آن که باعث لاغری شوند به بدن آسیب می رسانند و قیمت بالایی هم دارند. چای لاغری کرفس با داشتن یک رزومه خوب در زمینه استفاده و فروش توانسته اعتماد خوبی را در بین مشتریانش به دست بیاورد. چای لاغری کرفس یک محصول طبیعی است که توسط متخصصان زیادی مورد تأیید قرار گرفته است و با داشتن طعم خوب و تأثیر زیاد در زمینه لاغری در تمامی قسمت های بدن، توانسته افراد زیادی را جذب کند. این چای با تأثیری که در زمینه لاغری دارد خود را در بین افراد ثابت کرده است چراکه هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و تأثیرات بسیار خوبی بر سلامتی خواهد داشت. چای لاغری کرفس از محصولات پرفروش تیما محسوب می شود و این امر نشان دهنده این مسئله است که چای لاغری کرفس در زمینه کاهش وزن عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

 

 

کرفس پایین آورنده اوره خون

 

در طب سنتی از گیاه فوق دارای طبیعت گرم و خشک است و تقویت کننده قوای جنسی است و  به آرامش اعصاب کمک می کند و میزان استرس و اضطراب را کاهش می دهد. مطالاعت نشان داده اند که مصرف چای کرفس می تواند میزان اوره و اسید اوریک خون را به نسبت زیادی پایین آورد و مصرف آن به کسانی که اسید اوریک خونشان بالا است و همینطور مبتلا یان به بیماری نقرس و درد و ورم مفاصل می توانند از خواص این دمنوش برای مشکل خود استفاده کنند. از خواص به اثبات رسیده و مهم کرفس که مبحث مورد بحث ما در این مقاله است، کمک به کاهش چربی در بدن است، در راستای بحث  لاغری باید ادامه داد که مصرف این گیاه تا حدودی پایین آورنده میزان قند خون است، خاصیت ادرارآوری دارد، سم زدا است، سرشار از آنتی اکسیدان است، ضداسپاسم و آرامبخش هم هست که در مجموع این موارد گفته شده باعث شده است تا مصرف کرفس برای تناسب اندام در رژیم غذایی بسیاری از افراد دارای اضافه وزن و چاقی قرار گیرد.

 

اما اگر می خواهید در مورد چای فوق و لاغری بیشتر بدانید باید بگوییم که، بنا به گفته متخصصان تغذیه، سبزیجاتی همچون چای کرفس به علت دارا بودن سدیم بالا برای افراد مبتلا به فشار خون بالا اصلا مناسب نیست، پس اگر جزو این دسته از افراد هستید با احتیاط از کرفس برای کاهش وزن استفاده کنید. خوب است بدانید که کرفس در مقایسه با سایر انواع سبزیجات دارای پتاسیم بالایی است که با افزایش ادرار باعث دفع بیشتر انواع سم و تورم در بدن می شود که در نهایت کاهش وزن را به دنبال دارد، اما به دلیل دارا بودن سدیم بالا، مصرف آن در افراد دارای فشار خون بالا، سبب احتباس آب میان بافتی، تورم و سردرد می شود و برای آن دسته از افرادی که دچار نارسایی کلیوی هستند و دارای مزاج دموی بویژه صفراوی می باشند، اصلا توصیه نمی شود.

 

بهترین خواص این گیاه خام برای لاغری سریع کدام هستند؟

 

 

 

در ادامه بحث باید گفت، این دمنوش خواص و ویتامین های بسیاری دارد و این خاصیت را دارد  که به صورت خام و به صورت پخته  مورد مصرف قرار گیرد، و البته برای رسیدن به کاهش وزن، آب کرفس هم مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه بنا به هر علت در نظر دارید خیلی سریع و البته به روش راحت وزن خود را کم کنید و در فاصله زمانی کوتاهی به لاغری برسید، پیشنهاد می کنیم که چای کرفس 5040 را هم بصورت خام و هم پخته مورد مصرف قرار دهید. برای آگاهی بیشتر در ارتباط با  لاغری باید بدانید که چای لاغری کرفس یکی از انواع سبزی است که به علت دارا بودن فیبر فراوان، اثر بسیار خوبی در سلامت دستگاه گوارش دارد. هر چند باید این را هم بدانید که ساقه کرفس از نظر ویتامین‌ها خیلی مغذی نیست اما برگ‌های کرفس منبع بسیار عالی ار انواع ویتامین‌هایی از قبیل ویتامین A و ویتامین C هستند و از این جهت شباهت زیادی به سبزی جعفری دارد پس ان دسته از افرادی که به مصرف کرفس با برگ عادت دارند، می‌توانند نسبت زیادی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن شان را با مصرف کرفس تأمین کنند.

 

اگر در مورد اینکه آیا این گیاه  برای افرادی که رژیم کاهش وزن دارند، مناسب است یا خیر، در ادامه مطلب کرفس و لاغری همراه ما باشید.

 

در پاسخ به سوال فوق باید گفت که، و البته همه سبزی‌ها به این دلیل که دارای فیبر هستند و این ماده هم در بدن جذب نمی شود و به علت پر کردن بشقاب غذا، در چربی سوزی و در نتیجه کاهش وزن نقش مهمی ایفا می کند.

 

آیا چای کرفس 5040 کالری منفی دارد؟

 

اینکه این گیاه کالری منفی دارد، سند علمی ندارد و چون در بحث لاغری این مورد یک ابهام است برای شما در این باره بیشتر صحبت کرده ایم. کالری منفی چای به این معنی است که مقدار کالری مورد نیاز جهت هضم کرفس از میزان کالری‌ که کرفس به بدن فرد می رساند، بیشتر است و در نتیجه روند کاهش وزن را سرعت می بخشد.

 

پس ویژگی منحصر بفرد این گیاه برای لاغری، داشتن فیبر و خاصیت پرکنندگی آن است؟

 

در بحث فوق  این را باید بدانید که کالری موجود در سبزی فوق حتی از مواد غذایی از قبیل هویج هم کمتر است و استفاده از چای لاغری کرفس به عنوان میان ‌وعده‌ها می‌تواند به کسانی که قصد لاغری و کاهش وزن دارند، کمک موثرتری داشته باشد و نکته دیگر در این مورد آن است که  نباید چیا کرفس را از نظر ارزش غذایی با سایر سبزی ها متداول مورد مقایسه قرار داد. چرا که در حقیقت یکی از عوامل تاثیرگذار و حیاتی در رژیم‌های غذایی، جایگاه رژیمی مواد غذایی مورد استفاده برای کاهش وزن است. مثلا اگر کرفس را با ماده غذایی‌ مثل کاهو مورد مقایسه قرار دهیم، به این نتیجه می رسیم که ما می‌توانیم کاهو را در هر فصل از سال و به مقدار کافی در رژیم غذایی خود مورد مصرف قرار دهیم، این در حالی است که کرفس را می توان در فصول خاصی از سال مورد استفاده قرار داد.

 

برای رسیدن نتیجه بهتر در مورد نتیجه چای کرفس و لاغری آیا کرفس را خام مصرف کنیم یا پخته؟

 

به طور کلی و نه فقط برای کاهش وزن، همواره بهتر آن است که تا می توانیم سبزی‌ها را به صورت خام مصرف کنیم تا از ارزش های غذایی آنها بهتر برخوردار شویم. در مورد این دمنوش بخصوصو در بحث کاهش وزن بهتر آن است که گیاه فوق را به صورت خام مورد مصرف قرار داد. حالت تردی و طعم و مزه خاص چای کرفس به صورتی است که مصرف آن به صورت خام احساس لذت‌بخش جویدن را در فرد به وجود می آورد اما در عین حال باید دانست که مصرف این گیاه به صورت پخته نیز ارزش خاص خود را دارد.

 

منبع نوشته های بالا