سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت چای سبز مدل دم کردنی با برند تیما چقدر است ؟/09109483228

خواص چای لاغری تیما 5040

 

چای لاغری تیما 5040 از خواص بی‌نظیری برخوردار است که از مهم‌ترین موارد آن می‌توان به سوزاندن چربی‌های مختلف بدن اشاره نمود. با استفاده منظم و مصرف این دمنوش می‌توانید به وزن مناسب و ایده آلی که موردنظرتان بود دست‌یابید. از نکات مهم بعدی در رابطه با خواص چای لاغری تیما 5040 می‌توان به کاهش فشارخون اشاره نمود. با استفاده از این نوع چای نه‌تنها جذب قند بدن شما کاهش می‌یابد بلکه فشارخونتان نیز تنظیم خواهد شد.

 

از دیگر ویژگی‌های چای لاغری تیما می‌توان به ضد سرطان بودن آن اشاره نمود. در صورت که بدنتان دچار نفخ می‌شود توصیه می‌کنیم از این دمنوش استفاده کنید. درد شما با این نوع چای کمتر شده و آرامش به بدن تان بر خواهد گشت. نکته مهم و جالب بعدی خاصیت جوان‌کنندگی پوست بدن و صورت با مصرف منظم این نوع چای می‌باشد؛ بنابراین با توجه به‌تمامی خواص این چای لاغری می‌توان به اهمیت مصرف آن در میان افراد مختلف اشاره نمود.

 

بسته‌بندی چای لاغری تیما 5040

 

چای لاغری تیما 5040 از بسته‌بندی‌های مختلفی برخوردار است که برای رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان عزیز این نکته در نظر گرفته‌شده است. 100 عدد تی‌بگ در بسته‌بندی انواع چای لاغری تیما کیسه‌ای دیده می‌شود که برای استفاده مصرف‌کنندگان این امر راحت شده است. نوع دیگر بسته‌بندی چای تیما به‌صورت گرمی است که اغلب در 5 بسته پنجاه گرمی این امر محقق شده است. نکته مهم بعدی در رابطه با بسته‌بندی چای لاغری تیما این است که افراد می‌توانند قیمت هریک از این نوع چای لاغری را مورد ارزیابی قرار داده و اقدامات لازم برای خرید را به انجام برسانند. درواقع چای کیسه‌ای تیما قیمت متفاوتی با چای باز و گرمی این نوع برند دارد. با توجه به میزان مصرف خود می‌توانید یکی از این دو گزینه را از طریق وب‌سایت 5040 انتخاب کرده و به خرید چای لاغری تیما بپردازید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نکته‌هایی در رابطه با چای لاغری تیما 5040

 

چای لاغری تیما 5040 از خواص بی‌نظیری برخوردار است که می‌توانید در زمان خریداری این نوع چای از طریق کارشناسان اطلاعات لازم را کسب کنید.

در زمان مصرف چای لاغری تیما توصیه می‌کنیم ورزش را در برنامه خود قرار دهید. ازجمله این موارد می‌توان به پیاده‌روی اشاره نمود.

با مصرف چای لاغری تیما از خوردن غذاهای آماده و پرچرب خودداری کنید.

استفاده از میوه‌های تازه و فیبردار و همچنین انواع سبزی‌ها را در امور روزانه خود جای دهید.

در زمان مصرف چای لاغری 5040 به نماد اعتبار آن توجه کنید.

چای لاغری تیما اصل را می‌توانید از طریق وب‌سایت 5040 تهیه نمایید.

 

 

 

یک دورهمی فوق‌العاده در سایت 5040 چای لاغری تیما

 

یک چای خوب می تواند در کنار هم بودن های خاطره انگیزی را برای شما به وجود بیاورد. چای تیما با داشتن عطر و طعمی دل نشین متقاضیان خوبی دارد. چای لاغری تیما یک چای خاطره انگیز است که در شب های سرد زمستان به دورهمی های خانوادگی گرمای بی نظیری می بخشد. چای تیما با انتقال دادن یک آرامش طبیعی و گرم خاطری آسوده را برای شما به ارمغان می آورد. در جمع های دوستانه نیز نوشیدن یک چای دل پذیر می تواند بسیار شیرین باشد. از طرفی دیگر، چای لاغری تیما با داشتن یک طعم بی نظیر می‌تواند تجربه یک حال خوب را پس از گذران یک روز کاری شلوغ و خسته کننده برایتان به وجود بیاورد.

 

 

 

خواص گیاهی چای لاغری تیما

 

چای تیما برگرفته از عصاره چای طبیعی است که به وسیله متخصصان مورد بررسی قرار می گیرد. در تولید چای تیما همه قواعد بهداشتی و آزمایشگاهی مورداستفاده قرار می گیرد. مشتریان چای سبز لاغری تیما به این موضوع پی برده اند که این چای علاوه بر خواصی که برای بدن دارد خالی از هرگونه ضرر می باشد. اگر یکبار چای لاغری تیما را امتحان کنید مطمئناً برای همیشه یکی از انتخاب های شما می شود. چای تیما توانسته است در زمینه های مختلفی تاثیرگذار باشد و یکی از مهم ترین این زمینه ها لاغری است که افراد بسیاری به دنبال آن هستند. علاوه بر کاهش بدن، کاهش کلسترول خون، کاهش چربی های تجمع یافته در دیواره رگ ها، سلامت هر چه بیشتر کلیه ها، مقابله با بیماری های متابولیکی، درمان بیماری های عصبی، تنفسی، گوارشی و… از جمله خواص چای سبز تیما می باشد.

 

تصویر 4

 

نحوه خرید چای لاغری تیما

 

به دلیل محبوبیت چای تیما، متأسفانه امروزه شرکت ها و سایت های بسیاری می توانند این محصول را به صورت تقلبی به فروش برسانند. بدین جهت توصیه می کنیم برای خرید چای تیما به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید. از جمله سایت های معتبر فروش این محصول، سایت 5040 چای لاغری تیما است که محصولات اصل و اورجینال تیما را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد. نحوه خرید چای تیما از سایت 5040 بسیار آسان بوده و در هر زمان و مکانی امکان پذیر می باشد. لذا با مراجعه به سایت 5040 دیگر دغدغه رفتن به فروشگاه های محلی و یا نداشتن وقت خرید را نخواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

 

عرضه چای لاغری تیما به صورت های مختلف

 

چای تیما هم به صورت کیسه ای و هم به صورت بسته ای به مشتریان عرضه می شود. فروش این چای به صورت گسترده در تمامی شهرها و کشورهای اطراف انجام می گیرد و از تنوع بسیاری در اندازه و وزن های گوناگون برخوردار است. چای تیما با به دست آوردن یک سابقه کاری خوب و موفق در بین مشتریان، امروزه در زمینه گسترده ای خرید و فروش می شود که دلیل اصلی آن می تواند کیفیت و اثرگذاری خوب آن باشد.

 

البته در کنار برند تیما می توان به برخی دیگر از محصولات با کیفیت موجود در بازار نیز اشاره کرد همچون :

 

چای دکتر سینا

 

چای رفاه لاهیجان

 

چای ترش لاغری

 

چای سفید

 

قهوه سبز

 

 

 

قیمت چای سبز مدل دم کردنی با برند تیما چقدر است ؟

 

 

 

این محصول با قیمت 28 هزار تومان به بازار عرضه شده است. البته اگر می خواهید برای کاهش وزن و لاغری از این نوع دمنوش استفاده کنید توصیه می کنیم یک دوره سه ماهه تا شش ماهه را در برنامه خود قرار دهید.ما برای رفاه حال شما عزیزان برای خرید های بیش از یک عدد تخفیف ویزه یا را در نظر گرفته ایم که م یتوانید اطلاعات کامل در این مورد را در زیر مشاهده نمایید.

 

اما در مورد محصول چای سبز دم کردنی تیما باید گفت محصول فوق دارای 5 بسته 50 گرمی بوده و با بالاترین کیفیت ممکن بسته بندی و به بازار عرضه شده است.ترکیبات به کار رفته در این چای سبز بی نظیر و در نوع خود منحصر به فرد است که در زیر به آن اشاره کرده ایم :

 

از چه گیاهانی در دمنوش گیاهی تیما استفاده شده است ؟

 

گیاه زیره

 

گیاه کاسیا

 

چای اولونگ

 

به لیمو

 

گیاه زعفران

 

و برگ های تازه چای لاغری

 

وجود چنین ترکیبی علاوه بر اینکه باعث شده است تا میزان اثر گذاری این چای برای لاغری افزایش یابد همچننی باعث شده تا طعم و مزه بسیار عالی به خود بگیرد و مورد پسند ذاعقه ایرانی ها باشد. هر کدام از این گیاهان به کار رفته در چای سبز دم کردنی تیما دارای خواص بی نظیری هستند و ترکیب آنها با هم از این محصول نوشدینی جادویی را ساخته که برای سلامتی بسیار مفید خواهد بود.

 

نحوه خرید چای سبز دم کردنی 5040 چگونه است ؟

 

شما برای تهیه محصولات دمنوش لاغری از طریق سایت ما می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.روش های خرید به شرح زیر می باشند :

 

 

 

بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید.

 

 

 

می توانید ادرس و کد پستی و نام محصول و نام گیرنده را به شماره بالا پیامک کنید تا سفارش شما را ثبت نماییم.

 

 

 

معمولا از چای سبز کیسه ای تیما برای محیط های اداری و شرکت ها استفاده می شود و از مدل دم کردنی ان نیز در منازل استفاده می گردد. شما بر اساس نیاز خود می توانید هر کدام از محصولات و پکیج های ما را که نیاز دارید ابتدا سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

جدا از خواص لاغری و کاهش وزن این محصول می توان به دیگر فواید ان نیز اشاره کرد که می تواند برای هر فردی مفید باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا در مورد دیگر خواص این دمنوش لاغری برایتان توضیحات کامل تری را ارائه دهیم :

 

 

دمنوش کرفس و چای سبز 5040