سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تهیه قهوه فوری موکا:/09109483228

View Larger Image

نحوه مصرف و خواص قهوه گانودرما موکا دکتر بیز

گانودرما نوعی قارچ است.گانودرما اولین بار در کشور چین مصرف شد.قهوه گانودرما موکا طرفداران زیادی پیدا کرده و خواص درمانی قهوه گانودرما زبانزد عام مردم است.


نوشیدنی ترکیبی قهوه گانودرماو شکلات و خواص آن


 


امروزه خواص قهوه گانودرما در بین عموم شناخته شده و در میان نوع های مختلف قهوه به دلیل طعم و خوشمزه بودنش محبوبیت زیادی دارد، از آنجایی که به دلیل بافت قارچ گانودرما مصرف آن به صورت معمول رایج نیست از پودر آن در تهیه قهوه گانودرما یا هرجایی که نیاز باشد استفاده می شود که بیشترین مصرف آن در انواع قهوه هاست که معروفترین آن در قهوه موکا می باشد که از ترکیب شکلات و قهوه گانودرما تهیه می شود قهوه گانودرما به دلیل خواص درمانی اش پرطرفدار است.


قهوه گانودرما:

گانودرما نوعی قارچ قرمز است که برای اولین بار در کشور چین استفاده می شد ولی کم کم در سراسر جهان شناخته شده و گسترش یافت ولی امروزه تعداد محدودی از کشور ها قادر به تولید و کشت این قارچ هستند که کشور عزیزمان ایران به خاطر شرایط اقلیمی که دارد جز تولیدکنندگان و صادرکنندگان گانودرما می باشد. از مهمترین دلیل مصرف این نوع قارچ می توان به خواص زیادی که دارد و همچنین تهیه نوشیدنی قهوه گانودرما و خواص قهوه گانودرما موکا می باشد.


قهوه گانودرما به صورت پودر که حاوی قهوه و پودر گانودرما است عرضه می شود. همچنین این پودر در داخل قهوه هایی مانند قهوه کافه لاته که شامل ترکیبات شامل پودر قهوه عربیکا، پودر روبوستا، پودر قارچ گانودرما و فیبر، قهوه کافه سوپریم شامل پودر قهوه، قارچ گانودرما، پودر جینسینگ و نیز شکلات داغ شامل پودر قهوه، پودر قارچ گانودرما، کورتوا، پودر مالت و فیبر مورد استفاده قرار می گیرد.


 


خواص قهوه فوری موکا گانودرما:

قهوه گانودرما به دلیل دارا بودن خواص درمانی از گذشته های دور وارد عرصه تغذیه و نوشیدنی شده و ترکیب قهوه گانودرما با شکلات طرفدار زیادی پیدا کرده است که به نام قهوه ی گانودرما موکا شناخته می شود که گانودرمای استفاده شده در آن دلیل طعم خاص و لذت بخش آن است.


در دسته بندی خواص گانودرما می توان به مهمترین خواص قارچ گانودرما موکا که جلوگیری از سرطان پوست می باشد اشاره کرد، از دیگر خواص قهوه ی گانودرما موکا میتوان تنظیم قند خون،کاهش ابتلا به فشار خون، بهبود پوکی استخوان، درمان سردرد، بهبود رشد ناخن ها و مو، کاهش دهنده کلسترول خون، درمان جوش و جوان کننده صورت و سم زدایی بدن و کبد در کل تنظیم بدن را نام برد.


خاصیت قهوه گانودرما موکا در تقویت سیستم ایمنی بدن از گذشته دور مورد تایید بوده اما هنوز از دیدگاه پزشکان جای بحث و پژوهش دارد البته پژوهش های مقدماتی حاکی از این است که گانودرما به تنهایی و بدون قهوه نیز تاثیرات مفیدی روی بدن دارد با این حال می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر اطلاعات پزشکی را مطالعه کنید ولی می توان با جستجوی کوچکی با عنوان خواص قهوه ی گانودرما موکا در وب به خواص قهوه موکا با قارچ گانودرما پی برد ولی در کل توصیه می شود مصرف گانودرما تحت نظر پزشک مصرف شود.


به دلیل خواص گانودرمای موکا می توان برای حفظ سلامتی و تقویت ایمنی بدن آن را در لیست نوشیدنی های مفید قرار داد. برای اینکه اثرات مفید و خواص این نوشیدنی را مشاهده کنید باید آن را به صورت صحیح و با دوز مناسب مصرف کنید.هر چیزی اگر بیش از اندازه اش مصرف شود مضر است گیاهان دارویی هم از این قضیه مستثنی نیستند و اگر به میزان مناسب مصرف نشود نه تنها خواص آن مشاهده نمی شود بلکه مضر هم هستند


 


نحوه تولید و تهیه قهوه گانودرما:

در این راستا شرکت هایی در حال عرضه این محصول هستند که در این بین شرکت دکتر بیز از به نام ترین و معتبرترین این شرکت هاست که به جرات میتوان گفت رقیبی در ایران ندارد این شرکت محصولات دیگری نیز عرضه می کند که در این بین قهوه موکا با قارچ گانودرما از پرطرفدارترین محصولات این شرکت است که نحوه تهیه و طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما بسیار راحت و آسان می باشد می توانید این محصول را از سایت های معتبر سفارش دهید یا به صورت حضوری از فروشگاه های معتبر تهیه و مصرف کنید .


در مورد نحوه مصرف قهوه موکا گانودرما می توان گفت که این شرکت علاوه بر راهنمایی های قبل از خرید برای مشتریان درباره خواص قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما و نیز طرز مصرف قهوه موکا گانودرما،دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر برند های موجود در بازار می باشد.


 


فواید گانودرما کافه موکا:

گانودرما در گذشته به عنوان ماده ی ضد پیری یا همان جاودانگی یاد می شد دلیل آن وجود مواد ضروری برای بدن همچون کلسیم ویتامین c، فسفر و آهن است


خواص قهوه گانودرما موکا دکتر بیز:

گانودرما به دلیل خاصیتی که دارد از زمان های قدیم مورد استفاده بوده و امروزه رواج بیشتری یافته است از جمله این خواص میتوان تنظیم فشار خون ، کاهش خطر سکته، بهبود عملکرد مغز ، تقویت سیستم ایمنی، موثر در لاغری و کنترل وزن، بالا بردن هوشیاری و تمرکز و رفع مشکلات پوستی اشاره کرد. همچنین باید این مساله را خاطر نشان کرد که زنان باردار و شیرده همچنین افرادی که بیماری خاص دارند یا تحت نظر پزشک هستند ، ممنوعیت مصرف گانودرما را دارند و باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند همچنین می توانید با مراجعه به سایت معتبر شرکت دکتر بیز اطلاعات بیشتری راجع به خواص گانودرما موکا بیز کسب کنید.میتوانید این محصول را از سایت های معتبر سفارش دهید یا به صورت حضوری از فروشگاه های معتبر تهیه و مصرف کنید


نحوه مصرف:

نحوه مصرف قهوه موکا بسیار راحت و آسان تر از اون چیزی که فکر می کنید می باشد بدین صورت که شما محتویات یک بسته از محصول را با میزان مناسبی آب جوش مخلوط کرده و سپس نوش جان کنید.


 


آماده کردن این قهوه که دارای خواص قارچ گانودرما کافه موکا است بسیار سریع و اسان است و شما میتوانید در جمع دوستان خانواده یا حتی در سفر نیز به دلیل آماده شدن سریع و آسان از این نوشیدنی و خواص قهوه فوری موکا با پودر قارچ گانودرما لذت ببرید و به دلیل خواص کافه موکا گانودرما آن را به عزیزانتان پیشنهاد دهید.


نحوه تهیه قهوه فوری موکا:

میتوانید این محصول را از سایت های معتبر سفارش دهید یا به صورت حضوری از فروشگاه های معتبر تهیه و مصرف کنید، دقت کنید که بسته را در جای خشک و خنک قرار دهید و اگر بعد از مصرف عوارض سرگیجه، خون دماغ شدن، خارش پوست خشکی دهان، یا لخته های خون در مدفوع مشاهده کردید مصرف را قطع کنید و به پزشک مراجعه کرده و مشورت کنید.

 

 

 

قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما