سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما/09109483228

قهوه گانودرما جنسینگ

قارچ گانودرما یک گیاه دارویی و مکمل غذایی بسیار ارزشمند بوده که از زمان های بسیار دور در کشورهایی چون چین مورد استفاده قرار می گرفته است. اما در دنیای امروز با توجه به اطلاع از خواص بی نظیر گانودرما در ایران و خاورمیانه نیز این قارچ توسط شرکت دکتر بیز برای اولین بار به صورت فرآوری شده با قهوه تولید شده و استفاده می شود. در این بین یکی از بهترین انواع محصولات شرکت دکتر بیز قهوه گانودرما جنسینگ است که علاوه بر خواص بی نظیر قارچ گانودرما از خواص فوق العاده گیاه جنسینگ نیز سرشار می باشد. این قهوه که به قهوه سوپریم و کافه سوپریم مشهور است برای ورزشکاران بسیار ایده آل است. زیرا علی رغم پروتئین ها و ویتامین هایی که دارد انرژی مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می‌ کند و باعث بهبود فرآیند عضله سازی و همچنین چربی سوزی می شود.


 


 


خرید قهوه سبز گانودرما


ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما

قهوه اسپریم گانودرما را می توان ترکیبی مفید و موثر از گیاهان خرنوب، جنسینگ، قارچ گانودرما و همچنین قهوه دانست که با اندازه های متعادل و متناسب با یکدیگر ترکیب شده و این نوشیدنی فوق العاده را حاصل نموده اند به طوری ترکیب این مواد با یکدیگر موجب دو چندان شدن خواص قهوه گانودرما جنسینگ شده است. در این بین لازم است بدانید از ریشه گیاه جنسینگ در این قهوه استفاده می شود که خاصیت درمانی آن بیشتر بوده و طبیعی گرم و خشک دارد و اما خرنوب نیز گیاهی با رنگ قهوه ای شفاف است و طعمی شبیه به عسل و بسیار شیرین دارد که از آن به عنوان یک شیرین کننده گیاهی و طبیعی در قهوه گانودرما جنسینگ مورد استفاده قرار گرفته است.


قهوه گانودرما سوپریم چیست


خواص قهوه گانودرما چه می باشد؟

در خصوص خواص قهوه گانودرما جینسینگ خوب است بدانید این محصول بسیار آرامش بخش بوده و منجر به کاهش استرس می شود. با کاهش کلسترول در کاهش سطح قند خون نیز تاثیر دارد. مصرف این محصول همچنین برای بیماری های ریوی، برونشیت و آسم مناسب بوده و افراد زیادی آن را برای جلوگیری و یا درمان بیماری ام اس مورد استفاده قرار می‌ دهند. این قهوه برای افزایش قدرت جسمی و همچنین افزایش تحرک اسپرم و درمان ناباروری مردان مناسب است و از طرفی در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی، عروقی تاثیر زیادی دارد. با تمام این موارد لازم است بدانید این محصول علیرغم خواص بی نظیری که دارد اما مصرف آن برای افرادی که مشکلات قلبی عروقی دارند توصیه نمی شود.

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ac%db%8c%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%86%da%af/