سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ژل افزایش قد، یک راه ساده/09109483228

عزیزانی که به هر دلیل نمی توانند خرید آنلاین انجام دهند می توانند با شماره تلفن همین الان تماس گرفته و درخواست خرید ژل افزایش قد ارزان را به صورت تلفنی ثبت نمایند.ما سفارش شما را برایتان در سیستم ثبت می کنیم و شما بعد از دریافت کالا هزینه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

 

محصول پاشنه افزایش قد در واقع جز پر فروش ترین های ما به شما می رود و البته کیفیت بالایی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم نیز مزید بر این علت شده تا با استقبال خوبی برخودار شود.شما با خرید پاشنه افزایش قد از سایت ما به صوتر رایگان چند عد بوگیر کفش نیز دریافت خواهید کرد که به عنوان هدیه برایتان ارسال می گردد.

 

معمولا افزایش قدی که می توان از طریق محصول ژل سیلیکونی افزایش قد انتظار داشت به میزان حدود 5 سانتیمتر است. اما اگر شما دارای کفشی هستید که احساس می کنید از فضای لازم برای قرار گرفتن لایه های سیلیکونی فوق درون ان برخودار بوده می توانید با تهیه دو محصول به صورت همزمان از انها درون کفشتان استفاده نموده و بیش از 5 سانتیمتر بر قد خود بیافزایید.

 

 

 

برای تهیه پاشنه مخفی ژله ای در هر کجای کشور که هستید همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در این صفحه کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و سفارش خود را در کمتر از چند روز درب منزل دریافت کرده و سپس هزینه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

ژل افز ایش قد بیتال محصولی برای رسیدن به رویاهای شما است و ما سعی کرده ایم تا از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در سایت استفاده نماییم تا بتوانیم بدینوسیله رضایت خاطر شما عزیازن را جلب کنیم.محصول ژل سیلیکونی افزایش قد را می توانید هم به عنوان یک کفی طبی مورد استفاده قرار دهید و هم به عنوان راه حلی برای بلند تر شدن قدتان.

 

همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم برای تههی انی محصول می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

 

با کلیک بروی دکمه خرید پستی در زیر دو حالت خرید برای شما در دسترس است :

 

خرید پستی : در این حالت خرید شما بدون تخفیف لحاظ خواهد شد و شما هزینه محصول را درب منزل بعد از دریافت کالا می پردازید.

 

خرید نقدی : در این حالت به میزان 12% از قیمت اصلی محصول برای شما تخفیف در نظر گرفته شده و شما می بایست ابتدا به صورت آنلاین مبلغ را واریز کرده و سپس محصول به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در ضمن علاوه بر روش های بالا شما همچنین برای خرید ژل طبی افزایش قد مورد نظرتان می توانید همه روزه با شماره تلفن 09359482324تماس گرفته و بهصورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.اگر به دنبال محصول ژل افزایش قد اصل هستید حتما مدل خارجی را تهیه نمایدی و اگر کیفیت زیاد برایتان مهم نیست و می خواهید در حد چند دقیقه از این محصول درون کفش هایتان استفاده نمایید می توانید همان ژل افزایش قد سیلیکونی مدل ایرانی را از ما خرید نمایید.

 

ساده ترین راه برای افزایش قد

امروزه افرادی که از قد خود ناراضی هستند و تمایل دارند تا قدی بلندتر داشته باشند می توانند از یک راه ساده و کم ضرر و البته مقرون به صرفه استفاده کنند و آن راهی نیست جز، تهیه ژل افزایش قد سیلیکونی که به راحتی نیز می توان آن را تهیه کرد.

 

این ژل که به شکل یک کفی در کفش شما قرار می گیرد قابل دیدن نبوده و به راحتی قد شما را بلندتر از واقعیت نشان می دهد بدون آنکه نیاز داشته باشید از کفش های پاشنه دار که به کمر و انگشتان شما آسیب می رسانند استفاده نمایید.

 

این ژل نرم و سیلیکونی را در زیر کفی کفش خود قرار داده و تا هر میزان که دوست دارید قد خود را بلندتر کنید. زمانی که در زیر کفی کفش شما قرار می گیرد، دیگر دیده نمی شود و توجه افراد را جلب نمی کند.

 

 

 

ژل افزایش قد، یک راه ساده

ژل سیلیکونی افزایش قد یک نوع کفی است که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و از جنس سیلیکون ساخته شده است. این ژل به راحتی و بدون آنکه به پا و یا کمر شما فشاری وارد نماید باعث می شود تا چند سانت قد شما بلندتر شود.

 

این کفی از چند طبقه مجزای یک سانتی متری تشکیل شده که بر روی هم قرار می گیرند و شما می توانید به راحتی هر تعداد از این ها و هر اندازه ای که تمایل دارید تا قد خود را بلند کنید در کفش قرار داده و کفی کفش خود را روی آن بگذارید.

 

در واقع با قرار دادن این نوع از کفی در کفش های خود می توانید در عرض چند ثانیه بلندتر شده و از دیدن قد خود لذت ببرید. مطمئن باشید که بلند شدن قد شما به چشم آمده و باعث تعجب اطرافیان شما نیز خواهد شد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید